1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

221012 23oGaliza - Briga - Amanhá dia 23 começam nos julgados de Compostela os julgamentos a 11 pessoas que estivêrom 9 de fevereiro de 2009 nas ruas da capital galega defendendo com orgulho a nossa língua frente à insultante e cativa mobilizaçom fascista promovida polo grupúsculo ultra Galicia Bilingüe.


Da Galiza que resiste dia após dia a imposiçom do espanhol, num genocídio lingüístico que Espanha leva praticando contra os povos que sobmete durante mais de 500 anos, a gente trabalhadora que sae a dar a cara e parar ativamente os pés ao fascismo som d@s seus/suas melhores filh@s. BRIGA estivo aquelas jornadas nas ruas, denunciando a ocupaçom espanholista das ruas e a falácia patrocinada por algumhas dezenas de pessoas que desconhecem completamente a realidade sociolingüística do nosso país, mais um rebanho de antigalegos sob as siglas da Falange, PP ou UPyD.

E mais de três anos depois, BRIGA volve chamar a sua base social e a toda a juventude que poda assistir, a secundar a concentraçom que decorrerá a partir das 9h convocada pola organizaçom política NÓS-UP. As pessoas que enfrentam duras penas de prisom merecem o nosso apoio. Mas, sobre todo, o nosso país merece e necessita juventude que faga da sua língua bandeira da emancipaçom contra a destruiçom da nossa identidade como povo.

Terça-feira 23, às 9h nos julgados de Fontinhas.

CONTRA A IMPOSIÇOM DO ESPANHOL,
NA GALIZA EM GALEGO!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.