1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

021012 conscienciaGaliza - Briga - As três organizaçons nacionais do estudantado galego, entre elas a independentista AGIR, fam um apelo à adesom política à jornada de luita estudantil que decorrerá vindouro dia 11 de outubro.


Diversas entidades do estado espanhol tenhem conformado umha convergência de intervençom cuja presença na rede se pode seguir através de http://11x12.wordpress.com/, onde vam subindo-se novas relativas com a contestaçom nas escolas e faculdades impulsionadas polas entidades integradas neste projeto de dimensom estatal protagonizado por coletivos nom espanholistas.

Para além da importáncia das relaçons internacionais que esta campanha tem, BRIGA saúda a iniciativa e a capacidade de confluência estudantil na Galiza para dar umha resposta às manifestaçons práticas que a crise tem no sistema educativo imposto por Espanha.

A organizaçom AGIR já tem de facto avaliado com voz própria a proposta de Lei Orgánica de Melhora da Qualidade Educativa, veiculizada polo ministro Wert, o mesmo que reconheceu como um direito irrenunciável das famílias separar em sexos o estudantado. Para conhecer com concreçom a justificaçom política do apelo à mobilizaçom remetemos-vos para a leitura em www.agir-galiza.org dos pormenores da atualidade neste terreno.

Sem mais, anunciamos portanto a nossa aposta solidária por umha juventude estudante rebelde, organizada e disposta a fazer desde as aulas mais umha barricada para conter a ofensiva do capital contra os direitos populares.

VIVA A LUITA ESTUDANTIL!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.