1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

290410_fochancosGaliza - Agir - Onte de manhá, um pequeno grupo de estudantes do Campus Sul da USC, fartos e fartas de conviver dia a dia entre os extremos da decrepitude infraestrutural por umha banda, e as maravilhosas campanhas de excelência universitária que se gastam a reitoria, o concelho, e os bancos patrocinadores, pola outra, decidimos pôr maos à obra.


E nunca melhor dito. Ataviad@s com indumentária operária e armad@s de cinzéis, martelos, caldeiros e umha carretilha, desmontamos em parte a perigosa superfície do passeio anexo à entrada à faculdade de Políticas e a escola de Relaçons Laborais. Este terreno leva mais de 6 anos em estado ruinoso, causando notáveis problemas para a circulaçom, nomeadamente de pessoas com mobilidade reduzida.

Após mais de meia hora de levantamento de baldosas, um carro da seguridade privada de Prosegur apareceu no lugar sem intervir. Até que o fijo também umha unidade da polícia local que solicitou a identificaçomd@s operári@s por nom ter permisso para acordoar a zona, que fora efectivamente delimitada como corresponde para garantir umha intervençom deste tipo.

Posteriormente, @s estudantes volvêrom ficar sós e continuárom picando até algo antes das 14 horas, quando tocou hora de abandonar o trabalho, nom sem antes deixar bem asseguradas dúas faixas de denúncia e proteger com fita os espaços mais afectados.

De AGIR-Compostela esperamos que esta intervençom, recebida com alegria por estudantes que se passavam pola zona crendo que se tratava dumha obra com licença, acelere os trámites para que o Concelho ou a Universidade (nom se decidem a quem corresponde a competência sobre o passeio) ordenem os seus rostos visíveis a saír trabalhar de maos dadadas com os seus banqueiros preferidos, já que tam concernidos estám todos eles pola mediatizaçom da grandiosidade (teleférico, cidade da cultura, Campus Excelência e Campus Vida, Jacobeu e Ano Santo...) e o destaque desta cidade-ficçom sumida porém na realidade do tránsito, as obras e o turismo exagerados, a espanholizaçom e o folclorismo, a policializaçom asfixiante e o "postureo" de cidade ponteira com cifras de paro escandalosas e sem sectores económicos produtivos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.