1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260410_quedous.jpgAGIR - O governo da Junta dá mais dinheiro aos seus amigos dos centros privados. Colégios de freiras, de cregos, de ultras e de segregacionistas por sexo, vam repartir-se a saborosa quantidade de 78.000 euros em conceito de "promoçom do idioma galego" (sic).

 


Esse dinheiro nom o necessitam. Nom necessitam o dinheiro das arcas públicas porque as arcas públicas estám para ocupar-se dos serviços públicos, e os centros privados só cumprem um dever de serviço público lá onde as instituiçons que lhes pagam se aforram a tarefa de encarregar-se da gestom dos centros, facilitando assim a penetraçom das regras de mercado na escola, embora na Galiza seja a Igreja católica quem absorve a funçom por questons históricas que ninguém parece querer mudar.

Portanto, o PP, e também o PSOE e o BNG, deveriam guardar-se na saqueta os nossos dinheiros, que destinam a instituiçons privadas que rompem com o dever público consititucional de oferecer umha educaçom de qualidade para todos e todas. E com esse dinheiro, construir centros púbicos, mais e melhores, onde o galego nom necessite ser promocionado com partidas orçamentárias extra porque deve ser a língua única e veicular no seu País. Como o é o espanhol a poucos quilómetros das nossas fronteiras, por exemplo em Leom.

Sem espaços de reserva para promocionar o galeguismo bem-entendido com propinas extraordinárias em projectos normalizadores impossíveis com um governo claramente contrário à própria ideia de normalizar.

Agora, a ver que fam alguns opusianos com mais dinheiro de tod@s ... Vaia cara!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.