1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

031015 florestais.redimensionadoGaliza - CNT - Este 1 de outubro CNT tomou parte na manifestación do sector forestal que tivo lugar no complexo administrativo da Xunta de Galiza en San Caetano (Compostela).


Centos de traballadores e traballadoras, empregad@s públicos e subcontratad@s, pertencentes ao servizo de prevención e extinción de incendios percorreron os arredores de San Caetano nunha marcha ruidosa onde se podian escoitar lemas contundentes como “Quen apago o lume? nos e non a UME (Unidade Militar de Emerxencias)”.

A manifestación realizou varias paradas nas distintas entradas do complexo administrativo onde @s traballadores fixeronse notar golpeando as pás de extinción contra o chan, rematando na porta principal de San Caetano onde se leu un comunicado.

Desde CNT facemos un chamamento aos traballadores para que sigan loitando polos seus dereitos, facendo fincapé na necesaria re-organización do sector que permita extender a loita e os dereitos a tod@s os que compoñen actualmente o sector forestal en Galiza.

Ante a pasividade e indiferencia da Xunta cos que se xogan a vida no monte, para que apagar o lume deixe de ser un negocio para os de sempre e por un sector forestal organizado e digno... Adiante coa loita!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.