1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

180715 quintGaliza - Diário Liberdade - Milhares participárom na manifestaçom ontem na capital galega, convocada por numerosos coletivos integrantes e apoiantes da Plataforma pola Defesa do Setor Lácteo Galego.


A marcha foi qualificada de histórica por algumhas porta-vozes dos coletivos, vista a adesom multitudinária para fazer frente a umha "hecatombe" que paira sobre o rural galego, sendo a situaçom do setor leiteiro significativo, com 10 mil exploraçons e quase 3 mil cobrando 26 cêntimos por litro e meio milhar cobrando 0,20€, o que indica um custo inferior ao de produçom e umha média (0,28€) inferior à do Estado espanhol.

Milhares de produtoras e produtores, assim como representantes doutros setores mais ou menos relacionados ou simplesmente solidários, marchárom polas ruas do centro de Compostela na manhá de ontem, reclamando soluçons. Presidentes de cámaras e representantes das forças políticas (exceto o PP) também aderírom à convocatória, procedentes de toda a Galiza.

Como reclamaçom de fundo, o fim das quotas à produçom impostas pola Uniom Europeia, como via para frear a desapariçom de exploraçons que vem sucedendo-se na Galiza nos últimos anos, sem que as instituiçons públicos fagam nada, a nom ser apoioar, em nome do "livre mercado" a posiçom de força da grande indústria que impom uns preços que empobrecem mais e mais o agro galego.

A compostelana praça da Quintá ficou quase lotada pola participaçom massiva na manifestaçom por um setor agrário produtivo com o leite como um dos produtos fundamentais para a viabilidade do campo e do País.

Foto: @gzcontrainfo


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.