1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

190415 cntGaliza - CNT - Sexta-feira 17 de Abril, a CNT concentrouse con notable éxito e repercusión, diante de dous establecementos de La Barraca. Os actos fixeronse nas cidades de A Coruña e de Vigo.


As accións da CNT irán en aumento tanto en periodicidade como en intensidade. Non pararemos ata que os "empresauros" readmitan as nosas tres compañeiras despedidas e que paguen todos os salarios adebedados. Temos 3 sentenzas de Nulidade e non pararemos ata que se fagan efectivas.

A medida que pasan os días, máis e máis traballadores/as vanse achegando a Sección Sindical que a CNT ten nesta empresa que non cumpre o Convenio de Hostalaría, non cotiza a Seguridade Social e estafa e amedrenta aos seus empregados. Se traballas en La Barraca, ponte en contacto coa CNT da tua localidade. Defende os teus Dereitos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.