1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

28Galiza - Diário Liberdade - A convocatoria da CIG reuniu este domingo centenas pessoas entre as margens da ria, através da ponte das Pias que une Fene e Ferrol.


Todas as fotos de Susete

Ao meio-dia, o lançamento de foguetes indicou a saída das duas colunas de trabalhadores e trabalhadoras, a partir da bomba das Pias e do cruzamento de Sam Valentim, respetivamente, até confluírem no meio da ponte, onde se realizou um lançamento simbólico de dous barcos sujeitos a balons, com as legendas "Veto Nom!" e "Dique Sim!". Também se reclamou umha reindustrializaçom integral da comarca, em processo de desmantelamento industrial desde a década de 80 e com umha queda demográfica tam continuada como o aumento do desemprego e a pobreza, entre os mais elevados da Península Ibérica.

O mau tempo e o escasso eco nos meios da burguesia nom impediu que o ato tivesse umha boa resposta de participaçom entre as bases trabalhadoras mais conscientes da comarca.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.