1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

211114 vigo citroenGaliza - Diário Liberdade - CUT e CIG, duas das centrais representadas no pessoal da Citroên de Vigo, convocam a sair à rua "sem distintivos sindicais", contra os cortes sociais e económicos. 


Depois da participaçom do SIT-FSI, sindicato também presente na empresa, num acordo que impom cortes salariais e atacam o poder aquisitivo dos operários e operárias.

Frente a esse acordo das centrais amarelas, CUT e CIG reclamam um referendo com garantias em que o conjunto do quadro de pessoal decida sobre a reduçom proposta (e imposta) pola direçom da empresa.

O apelo das duas centrais galegas quer chegar além das paredes da empresa, estendendo-se ao conjunto da comarca, para que se manifeste contra as contínuas agressons laborais e sociais que vem sofrendo o conjunto da classe trabalhadora. No caso de Citroên, a cobiça da multinacional francesa contrasta com o apoio económico pùblico, através de investimentos da Cámara Municipal e da Junta da Galiza, direta ou indiretamente, nas atividades privadas da firma automobilística.

As forças convocantes denunciam a atuaçom dos 20 membros do Comité de Empresa que, "pola sua conta", chegárom a acordos com a direçom contra o conjunto dos trabalhadores e trabalhadoras, aprovando a reduçom de salários e o incremento da exploraçom sobre a força de trabalho, principal sustento e grande ausente das negociaçons e decisons tomadas.

A mobilizaçom vai decorrer no dia 22 de novembro, a partir das 11h30, com saída das Travessas.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.