1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

210814 coruGaliza - NÓS-UP - NÓS-Unidade Popular fai-se eco da denúncia pública feita por parte dos participantes no programa "Posto a Posto" a travês da CIG, na que se assinala tal programa como um engano para as trabalhadoras e os trabalhadores, e na que se pom de relevo que a sua única utilidade é maquilhar as cifras do desemprego na cidade da Corunha e cobrir férias e baixas laborais em determinadas empresas de maneira gratuíta.


Umha das empresas beneficiárias do programa é Carrefour, que sob a máscara de um curso de gestom de armacens, está a obrigar às pessoas participantes nesse pretenso curso a realizar labores de reposiçom de prateleiras sem instruçons prévias nem supervisom de nengum tipo, sem direito a tempo de descanso, e o que é mais grave, sem remuneraçom, nem opçom a contrato ao finalizarem o curso.

O pior de tudo é que a incorporaçom ao programa é forçosa na prática, já que a gente que participa é advertida de primeiras de que perderá todos os direitos e prestaçons se rejeita fazer parte do "Posto a Posto".

Os trabalhadores e trabalhadoras denunciantes também falam de condiçons de trabalho perigosas para a saúde e a segurança, de roupa de trabalho em mau estado e de outras situaçons que sugirem ser descritas como indicadoras de um contexto laboral um grao mais aló da precariedade. Se calhar escravatura seria a palavra.

Este despropósito, que atenta contra a dignidade e a liberdade das pessoas e que permite fazer negócio a costa da desgraça da gente desempregada, deve ser detido sem dilaçom, e devem depurar-se responsabilidades. Maria Luisa Cid, vereadora de emprego deve dimitir. Nom podemos tolerar iniciativas que procurem invisibilizar um problema real como o desemprego penalizando a quem o padece, e temos que reclamar criaçom de emprego de qualidade.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.