1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

ajuda alimentarGaliza - Diário Liberdade - A CIG, central sindical nacional galega, informa no seu site da rede de ajuda alimentar com que setores da filiaçom mais afetados pola crise estám a receber apoio para subsistir em tempos de profunda crise.


A central calcula em 250 pessoas o número de pessoas que recebem os alimentso recolhidos no Plano de Ajuda Alimentar, com o qual se entregam alimentos doados pola própria classe operária a setores desempregados e especialmente precarizados.

Segundo informaçons da própria CIG, a ideia é continuar a estender a iniciativa a novas localidades, para além das comarcas de Vigo Corunha e Ferrol, as que mais cobertura estám a realizar, dentro de umha rede de apoio ainda pequena.

Na CIG fam um apelo à colaboraçom, levando produtos de alimentaçom nom perecedeiros aos locais da central, ou mediante o pagamento de quotas extraordinárias de 20 euros anuais para idêntico fim.

Voluntários e voluntárias da central recolhem, fam triagem e armazenam alimentos, para posteriormente serem entregues às pessoas inscritas na lista de solicitantes, que devem cumprir algumhas condiçons económicas para poderem ser beneficiadas pola iniciativa.

Para além do aumento da rede geográfica de distribuiçom, a CIG tenciona alargar também os alimentos incluídos, incorporando carne, peixe, ovos, fruta e verdura, entre outros.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.