1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

310514 galiza crtvgGaliza - CUT - O Tribunal de Justiça da Galiza estima integramente a demanda de conflito coletivo apresentada pola CUT contra a resoluçom do Diretor Geral da CRTVG de 10 de janeiro de 2014 de uso dos sistemas de informaçom.


Segundo consta na sentença, a CRTVG vulnerou o direito do Comité de Empresa a emitir informe prévio para defender e representar os interesses dos trabalhadores e trabalhadoras, já que a resoluçom incide diretamente sobre a organizaçom e controlo do trabalho. Esse autoritarismo ao que tanto nos tem afeita a atual direçom da CRTVG, desprezando permanentemente a representaçom sindical e o conjunto do pessoal, é o motivo polo que o TSJG estima integramente a demanda apresentada "unicamente" pola CUT, o resto de sindicatos considerárom que normativas assim existem em muitas empresas e decidírom nom emprender açons contra semellante vulneraçom à negociaçom coletiva.

Mais umha vez, esta resoluçom demonstra que a única batalha sindical perdida é aquela que nom se fai, e que o derrotismo e a passividade som atitudes completamente inadmisíveis quando está em jogo a defesa dos nossos direitos como trabalhadores e trabalhadoras.

Adiante a luita operária!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.