1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

220514 ggGaliza - Galizalivre - Ao tempo que as notícias sobre o aumento da pobreza no estado espanhol se multiplicam, também o fam aquelas que falam do aumento do lucro por parte dos mais ricos.


Nada menos que um 105% durante o último ano. As 445 000 pessoas que já nom podem pagar o subministro eléctrico na Galiza e quase os 2000000 que têm dificuldade para chegar a fim de mês som um claro contraste do que se passa do outro lado da sociedade.

Os ricos, em Madrid

Som 1 625 pessoas, segundo os dados, e têm um património superior aos 25 milhons de euros. Destas pessoas quase todas vivem na capital de Espanha ( 1131). O escandaloso aumento do lucro dos mais ricos fai que o estado espanhol se situe no 6º lugar a nível europeu no que tem a ver com acumulaçom de capital.

Os dados da pobreza em Galiza

Segundo um informe da Cáritas estám a viver nesta situaçom por volta de 650 000 pessoas, das quais 125 000 estám em umha situaçom de pobreza severa. As pessoas, obviamente, som maiores dificuldades vivem na rua, em infravivendas ou albergues.

O perfil da pobreza em Galiza continua a estar representada por umha mulher migrante, maior de 35 anos. Porém, as cousas estám a mudar e a pobreza atinge cada vez mais a perfis mais variados.

E os ricos " autóctones"?

Neste ponto sempre aparez um clássico. Amancio Ortega, proprietário do impensável império da moda, acumula um capital de 31 000 milhons de euros. Outros nomes na listagem : Manuel Jove, Carmela Árias, José Castro de Sousa, José Loureda, Jacinto Rey. Os dados apontam a que nom ficamos curtos na Galiza na hora de acumular dinheiro. Polos vistos somos a 5ª " comunidade" do estado com mais ricos, adiantados só por Madrid, Catalunha e Valencia. Os dados som do 2011, mas falam de 274 milionários no nosso País.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.