1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

301113 fGaliza - NÓS-UP - Neste domingo, 1 de dezembro, terá lugar umha previsivelmente grande manifestaçom que, mais umha vez, reclamará o direito fundamental ao trabalho e denunciará a permanente situaçom de crise instalada em Ferrol e nos restantes concelhos da Terra de Trasancos.


 

Como sempre, a esquerda independentista participará ativamente na mobilizaçom, mas nesta ocasiom ainda com maior entusiasmo, ao representar umha confluência de luitas entre a convocatória sindical e a da Plataforma Nunca Mais.

É fundamental que se favoreçam dinámicas de confluência e unidade dos diferentes setores afetados pola multicrise atual, no caminho de levantar o povo trabalhador contra a opressom da burguesia e das suas instituiçons, nomeadamente o Estado espanhol e os patrons.

Porém, NÓS-Unidade Popular quer alertar novamente contra a manobra de confusom e manipulaçom que os responsáveis da crise, do desmantelamento progressivo do setor naval e da catástrofe do Prestige pretendem protagonizar, quando personagens como José Manuel Rei Varela e o seu governo local anunciam que querem somar-se à manifestaçom.

As vítimas das agressons nom podemos marchar juntas com os responsáveis das políticas que nos conduzírom aonde estamos e que nos impedem levantar cabeça.

O PP -e também o PSOE, agora na oposiçom- som corresponsáveis, já desde os anos 80 do passado século- da crise permanente da nossa comarca e de que hoje se situe no primeiro posto em percentagem de desemprego no conjunto da Península Ibérica.

A passividade do governo local de Rei Varela, cúmplice das políticas do seu partido nos governos espanhol e autonómico galego, nom pode ser maquilhada com visitas para pedir explicaçons ao SEPI, cuja direçom é eleita polo seu póprio partido, nem com grandiloqüentes palavras com as quais só tenta "salvar-se da queima".

Neste domingo, o povo trabalhador da nossa comarca deve dar exemplo de unidade e coerência, evitando cerimónias da confusom e aumentando a combatividade no caminho de derrubar o governo e impor umha ruptura democrática acompanhada da profunda mudança socioeconómica que a Galiza e Trasancos necessitam para sair da crise em que o PP, o PSOE e a sua ruinosa Espanha nos metêrom.

Com Espanha, Nunca Mais!

Polo direito a produzir, defendamos o setor naval público galego!

Contra a crise, unidade e luita popular!

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.