1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

230513 faixa da cig protestoGaliza - Sermos Galiza - A CIG aposta por sair do euro. É a "via mais acaída" para rachar com a "especulaçom da dívida". É o que defende a central nacionalista nos textos a debate no seu VI Congresso, que decorerá este fim de semana na capital da Galiza e que vai reeleger como secretário geral Jesus Seixo, à frente de umha candidatura de consenso.


As e os congressistas da CIG som soberanos e tenhem a última palavra, mas todo indica que a central nacionalista aprovará neste fim de semana um relatório em que se defende explicitamente o abandono do euro.

No texto de debate afirma-se literalmente que "a recuperaçom das competências na política monetária por parte dos estados da Eurozona e a independência a respeito do Banco Central Europeu com a conseguinte saída do euro" se constitui como "a via mais acaída para rachar com a especulaçom da dívida", fenómeno que está a agravar a recesom económica no conjunto da UE.

O BCE nom está a cumprir o papel que deveria, financiar os Estados e nom a banca, pola "falta de vontade e interesse por parte de quem manda na UE", julga a central nacionalista.

A CIG completa a sua análise crítica da UE com o argumento de que a integraçom na Uniom tivo "nefastas conseqüências para Galiza e os nossos setores produtivos estratégicos e básicos".

A chave para superar a dependência da Galiza, nom só do Estado, senom também da UE, passa pola conquista da soberania, estima o relatório oficial da CIG.

"O exercício da soberania política nom é só um direito democrático coletivo indiscutível, senom que é a condiçom necessária para desenvolver o país em funçom das necessidades e dos interesses das classes trabalhadoras e para melhorar a qualidade de vida frente às políticas neoliberais que estám ao serviço das classes dominantes dos estados centrais e do capital transnacional", defende a central nacionalista.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.