1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

200413 empregaliaGaliza - NÓS-UP - Nos vindouros dias 19 e 20 de abril celebra-se em Vigo a primeira feira galega de emprego, denominada Empregalia.


Umha feira, criada pola "Associaçom de Mulheres em Igualdade de Vigo", entidade ligada ao Partido Popular, que conta com subsídios de milhares de euros da Zona Franca de Vigo, Deputaçom de Ponte Vedra, CEP e Junta da Galiza, todas elas geridas polo partido presidido por Mariano Rajói.

Empregália contará com 40 ofertas de emprego, quase todas vinculadas com o exército espanhol, pretendendo fomentar na cidade de Vigo um novo modelo de oferta de emprego, no que a classe trabalhadora viguesa é considerada como gado, sob a atenta focagem das ETTs e do grande capital.

Ao igual que aconteceu com Porriemprego, está primeira ediçom de caráter autonómico, é pura propaganda. Tem como única finalidade fazer umha maquilhagem das políticas neoliberais que o Partido Popular está a executar sob ordens da troika. Umhas politicas que provocam precariedade e inestabilidade laboral, e que destruem todos os dias milhares de empregos por meio do despedimento livre.

Quarenta ofertas de emprego é umha ridícula quantidade em comparaçom com os mais de 40.000 desempregadas e desempregados da cidade e perto das 300.000 da Galiza. A quem pretendem enganar?

Está feira tem dous objetivos definidos, por um lado, é umha cortina de fumo da ultradereita espanhola para emascarar que quase 13 viguesas perdem cada dia o seu emprego, mas também dotar a está entidadefantasma de dinheiro público para poder jogar à caridade, e com toda probabilidade desviá-los para espúreas iniciativas.

Da Assembleia Comarcal de NÓS-Unidade Popular de Vigo exigimos umha auditoria desta iniciativa, a imediata investigaçom por malversaçom de fundos públicos ao partido de corruptos de Feijó, Barcenas e Mata, assim como as organizaçons satélites que presidem.

Da Unidade Popular fazemos um apelo ao povo trabalhador viguês a combater as politicas neoliberais do Partido Popular através da luita organizada e a mobilizaçom popular.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.