1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

050313 pastorGaliza - Diário Liberdade - A convocatória do coletivo STOP Despejos juntou várias dúzias de compostelanas e compostelanos, que realizárom hoje um roteiro por sucursais do Banco Popular e do Banco Pastor na capital galega, ocupando umha sede para protestar contra os despejos que pesam contra quatro vizinhas de Compostela. 


Segundo informárom participantes no protesto, trata-se de evitar quatro casos críticos de mulheres com filhos e filhas, desempregadas e empurradas a viver em teito se os planos do Banco Pastor forem avante.

A daçom em pagamento poderia evitar a perda de um teito por parte das atingidas polos despejos, se bem o problema é mais complexo e exige soluçons mais radicais que dem cabo dos privilégios bancários frente aos direitos dos e das inquilinas galegas.

O roteiro revindicativo denunciou o papel dos bancos, que defraudam milhons e jogam com o direito à vivenda, um direito fundamental que na prática é violado polas corporaçons financeiras com a cumplicidade das instituiçons públicas.

Também lembrárom a sucessom de suicídios devido aos despejos constantemente praticados contra pessoas sem recursos que nom podem afrontar hipotecas e caem no desespero perante a falta de proteçom das instituiçons, que estám ao serviço dos bancos e nom das pessoas afetadas.

STOP Despejos adverte que o número total de pessoas e famílias atingidas é desconhecido, mas está em aumento em Compostela e na Galiza toda. Insistírom no caso de umha família de Cacheiras, em Teio, formada por 9 membros, 5 deles crianças, e de umha outra no bairro das Fontinhas, cujas precárias condiçons económicas anuncia um iminente novo caso de possível despejo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.