1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

031112 lavozaltoscargosjuntaGaliza - Diário Liberdade - El Corte Inglés e o empresariado galego doou-lhos para ajudar o casal no seu dificilíssimo tránsito.


Francisco José Vidal-Pardo y Pardo e Maria Cayetana Lado Castro-Rial é o casal, de composto e solene apelido, ganhador do carro da compra que a transnacional espanhola El Corte Inglés entregou a 24 de outubro na Corunha. O carro continha produtos de primeira necessidade cedidos por empresas galegas e valorado em 300 euros.

Francisco e Cayetana, com três crianças, poderám agora aliviar, graças ao inefável El Corte Inglés, o estresse económico derivado da sua situaçom laboral precária: Ele, Licenciado em Direito pola Universidade Pontifícia de Comillas, e ela, Doutora em Direito Financeiro e Tributário, mantenhem como mal podem a sua descendência, somando os apertados salários de Secretario Geral Técnico da Conselharia de Meio Rural e Mar e de Diretora Geral de Assessoria Jurídica Legal da Junta da Galiza.

Sem dúvida, os trezentos euros em produtos de primeira necessidade vam marcar umha enorme diferença para a família.

O humilde sacrifício polo povo trabalhador destes quadros do governo autonómico galego, e no caso de Francisco do PP, nom é único: há poucos meses um parlamentar desse mesmo partido nom aturou mais a sua miséria e rompeu o silêncio para denunciar com voz alta e clara o muito justo que chegava ao final do mês com os seus 5.100 € de rendimentos.

Seja como for, a humildade de Cayetana e Francisco fijo com que em nengum momento figessem pública a sua complexa situaçom económica. E aceitárom o prémio sem qualquer classe de reparo, é claro, como bem merecem. Foi apenas através de um artigo de investigaçom jornalística de altíssima qualidade, publicado polo panfleto La Voz de Galicia e assinado por Pablo Portabales (conhecido 'jornalista' corunhês, ao que algum dia esperamos ver com um Pullitzer na mao) que soubemos da açom filantrópica do El Corte Inglés.

Preferiu destinar 300 euros dos seus benefícios em 2011 (que ao total fôrom de 15.778 milhons de euros) e ajudar famílias necessitadas... Ainda que realmente nom, porque foi o empresariado galego o que, somando indescritíveis esforços, conseguiu juntar esses 300 euros.

A blogueira Ángeles García Portela e o blog ExVoz fôrom quem reconhecérom a identidade deste casal de Patriotas Galeg@s posteriormente.

Portabales convida no seu artigo em La Voz a imaginar "com a que está a cair, ter um monte de filhos". Após o exercício de abstraçom, explica-nos que esse é o caso da "família Vidal-Pardo Lado, que tenhem três nenos pequenos" e que recebérom no Hipercor de Marineda (umha das grandes superfícies da cidade que fam as delícias do pequeno comércio local) a necessária ajuda.

O Diário Liberdade é um meio ao serviço da classe trabalhadora, e por isso somamo-nos à causa deste proletário e esta proletária galega:

Viva a luita de Cayetana e Francisco!!

Cayetana e Francisco Patriotas Galeg@s!!

 

Participa no inquérito 

View poll on GoPollGo

*Nota: Lembramos que se alguém tem algum problema em entender algumha palavra deste artigo pode comprar um dicionário de galego na seçom de literatura estrangeira do El Corte Inglés da Corunha.

Foto: ExVoz - A notícia no panfleto corunhês conhecido como La Voz de Galicia.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.