1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

190912 linhaGaliza - Primeira Linha - O próximo ano 2013 arrancará com umha nova prova do submetimento do governo espanhol aos intereses das elétricas.


Depois de que durante o que vai de ano se aplicassem dous incrementos sucesivos de 7% e de 3,95%, as elétricas acabam de anunciar que "se verám obrigadas" a incrementar a tarifa em 6% a partir do próximo mês de janeiro.

A razom esgrimida polo patronato elétrico Unesa, que agrupa Endesa, Iberdrola, Gas Natural, HC Energia e E.On, é o Anteprojeto de Lei de medidas fiscais aprovado na passada semana polo Conselho de Ministros e que preve, entre outras, um incremento do imposto geral por cada megavátio vendido às elétricas pola geraçom de energia.

Este novo incremento, que agravará mais se cabe a já grave situaçom que se vive nos lares fogares galegos, é o último de umha longa lista de incrementos que provocárom que o recibo da luz tenha crescido 81,4% nos últimos dez anos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.