1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

040912 precariedadeGaliza - Primeira Linha - Sem poder ainda avaliar o impacto da reduçom do salários dos empregados públicos ou o incremento do IVA, a perda de poder aquisitivo da classe obreira continua imparável na Galiza.


Os dados do mês de julho do IPC registam umha taxa de variaçom anual de 2%, enquanto no Estado espanhol a variaçom se situou em 2,2%, três décimas acima da registada no mês anterior.

O mais destacável dos dados referidos ao mês de julho, um mês tradicionalmente positivo para a evoluçom do IPC, foi o aumento dos medicamentos por causa da normativa do seu funcionamento e a introduçom do chamado "copagamento". Estas medidas situárom o incremento destes produtos nos 5,3% na Galiza, sensivelmente abaixo dos 6,6% registados no conjunto do Estado espanhol.

À espera de poder avaliar o impacto real do brutal incremento do IVA, a reduçom dos salários dos empregados públicos ou os cortes das prestaçons por desemprego, a perda de porder aquisitivo da classe trabalhadora galega torna-se unha realidade cada vez mais insustentável.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.