1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250612 encenaviaGaliza - Diário Liberdade - Sindicatos denunciam despedimentos, roubo de prémios por produçom e terceirizaçom de serviços a empresas "com condiçons laborais impossíveis".


O comité de empresa denunciou no ínicio de julho problemas com a empresa e a direção. Sindicatos presentes na fábrica denunciam umha “impossibilidade absoluta de negociar” com a companhia, em relaçom à empresa estar “ incumprindo acordos anteriores”;  a redução do quadro de pessoal, “o que impossibilita a realização de trabalhos como manutenção, administração e contabilidade”; e a contratação “indevida de empresas externas estrangeiras com condiçons laborais e económicas impossíveis”.

Na sequência desse conflito, trabalhadores e trabalhadoras de Ence em Návia, cuja planta na cidade fronteiriça produz pasta de papel, vam à greve dias 7 e 8 de agosto, de acordo com o resultado da votaçom realizada ontem. Concentrar-se-ám à entrada do centro para visibilizar o seu protesto e combater diretamente as medidas da companhia.

Os enfrentamentos já venhem de atrás. No final de junho, o quadro de pessoal de Ence-Návia denunciava que a empresa se negava a pagar desde abril um prémio por produçom que faz parte da nómina de todas e todos os trabalhadores da fábrica de Návia.

O roubo do prémio acontecia apesar de que, segundo a própria direçom da planta, entre janeiro e abril de 2012 a fábrica naviega produziu quase 7% mais pasta de papel que no mesmo período do ano anterior, chegando a atingir o recorde de produçom num dia só.

Ence tem mais umha planta em Ponte Vedra, também dedicada à fabricaçom de pasta de papel, com importantes consequências negativas para o meio ambiente.

Foto: Nuria M. Reyero - Fábrica da Ence em Návia.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.