1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

feira trabalho compostela feira de gadoGaliza - CUT - Diante do espectáculo mediático do Capital, ao redor da II Feira Internacional do Emprego de Compostela e que decorreu quarta e quinta-feira da semana passada, a CUT decidiu distribuir centos de exemplares de umha folha voandeira que disponibilizamos a seguir. Nom causárom surpresa as diversas denúncias que trabalhadoras e trabalhadores figérom chegar a este sindicato sobre a existência de ofertas de emprego enganosas ou mesmo caducas. Quer dizer, toda umha montagem para que a mesma administraçom que condena à fame o povo trabalhador se retratasse diante da imprensa. Compartilhárom também barraca, com o patronato, os sindicatos amarelos CCOO e UGT, que legitimárom com a sua presença esta farsa do Capital.


Voandeira.

"Um dos grandes sucessos do patronato e os seus governos foi fazer-nos crer que as desempregadas/os e trabalhadores/as em ativo somos dous setores em conflito, com interesses confrontados. Isso permitiu-lhes estarem tranqüilos, com a tesoura nas maos, apertando a soga que esgana toda a classe trabalhadora, enquanto a maioria das pessoas desempregadas nom participávamos das mobilizaçons e das greves gerais.

Agora tocou-nos a nós. Reduçom da quantia de desemprego a 50%, supressom do Plano Prepara para desempregadas em situaçons precárias, desapariçom do subsídio especial para maiores de 45 anos, atrasso do subsídio para os maiores de 52 anos aos 55, endurecimento das condiçons de acesso à renda ativa de inserçom, etc. Em resumo, mais de 13.760 milhons de euros de corte a costa de reventar as nossas vidas. Isto, enquanto presenteiam com milhons e milhons de euros a Banca e as empresas privadas responsáveis desta crise.

Depois, montam autênticas feiras de gado, por exemplo, a Feira Internacional de Emprego que decorre em Compostela estes dias. E nessas feiras de gado, os grandes mercaderes do Capital, o seu patronato, as suas polícias e exércitos, os seus bancos e as suas administraçons rim-se do nosso sofrimento, da nossa miséria. Jogam connosco num grande espectáculo que nom serve para nada mais do que para umha foto na imprensa em que eles rim e nós escondemos a nossa vergonha.

Sabemos que a decisom é dura, mas chegou o momento de enfrentar-se. Ou eles, ou nós companheiros e companheiras. É a hora da luita operária. De pôr coto à sua voracidade nas ruas. De luitar polas nossas filhas e filhos, por nós. Polo futuro de cada trabalhador ou trabalhadora honesta que já se cansou de tanta exploraçom para nem sequer poder viver umha vida digna.

A CUT é um sindicato sem subsídios, galego, assemblear, democrático, que se sostém com os seus próprios recursos porque só assim se podem defender os interesses de todas e todos nós sem ataduras. É imprescindível filiar-se, unir-se a outros companheiros e companheiras para luitar. Queremos que
este sindicato seja o lugar de encontro das e dos que já nom querem calar mais. Das trabalhadoras e trabalhadores sem medo. Das e dos que querem ajudar a construir um mundo melhor para as e os que venhem. Precisamos umha, dez e mil greves gerais. Maos à obra, daquela! Filia-te!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.