1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

45af23f747dafd3df41a8619cd66f9bfGaliza - Info Corunha - Amanhá quinta 12 a partir das 19:30h na Corunha,  no edificio da ONCE, no cantom decorrerá umha mesa redonda em que falarám duas das pessoas que denunciaron as caixas galegas, Miguel Quinteiro membro de ATTAC e da plataforma polo aforro público; e Carlos Arangüena advogado que a sua denuncia acaba de passar à Audiencia Nacional.


Pablo Arangüena, advogado corunhês e Miguel Quinteiro da plataforma polo aforro público e ATTAC participam numha mesa redonda para explicar os motivos polos quais denunciarom Caixa Galicia e Caixa Nova, a situaçom das suas demandas e possível próximas açons judiciais.

Quinta 12 às 19:30 horas será a abertura de portas e información inicial. As 20 horas começa a mesa redonda.

Organiza a Plataforma polo Aforro Público, 15M e colabora o Instituto de Estudos políticos e sociais.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.