1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

140512 cartazcrise1Galiza - Primeira Linha - Os dados do índice de preços ao consumo volve trazer malas nova para o já deteriorado poder aquisitivo da classe obreira galega.


Se o mês passado informávamos da elevada taxa de variaçom do IPC na Galiza com respeito ao do conjunto do Estado espanhol, o mês de abril deixa a maior taxa de variaçon intermensal desde outubro de 2007, com um 1,4%.

A responsabilidade deste incremento dos preços, que racha com vários meses de estabilidade, é do combustívil e da electricidade e, em menor medida, vestido e calçado. Há que ter em conta que estes elementos, sobretodo o combustível e electricidade, tenhem um efeito directo ou indirecto em muitos outros produtos tais como os alimentos que, á sua vez, teñem umha forte influência no IPC.

Este novo incremento é um novo golpe ao deteriorado poder aquisitivo da classe obreira que unicamente agrava os efectos da agressiva política de contençom salarial aplicada polo governo espanhol.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.