1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

250410_sp.jpgDL - A plataforma em defesa dos serviços públicos levou neste domingo quase 1.500 pessoas às ruas de Compostela, bastantes menos das que nas últimas semanas se tenhem manifestado em defesa da sanidade pública em três comarcas galegas. 


A plataforma foi nos últimos dias palco de confrontos com acusaçons de práticas dirigistas e sectárias da corrente hegemónica, representada polo BNG, que culminárom com o abandono de umha das facçons minoritárias, a representada por IU-EU, que finalmente se desmarcou à última hora da convocatória.

A marcha tivo um claro predomínio do BNG e dos seus grupos afins, incoporando a CIG e levando também à rua a nova entidade agrária lançada pola UPG contra o Sindicato Labrego Galego: a FRUGA. Com a legenda 'Contra a privatizaçom, em defesa dos serviços públicos', a iniciativa  deste domingo deu continuidade às sucessivas mobilizaçons anteriores em defesa da sanidade pública, com críticas às políticas privatizadoras do PP.

Para além dos sectores ligados ao BNG e de várias federaçons da CIG, outras correntes participantes fôrom o Sindicato Labrego Galego, NÓS-Unidade Popular, Nova Escola Galega e Esquerda Anticapitalista.

Apesar de que a CIG disponibilizou autocarros em várias cidades, a participaçom ficou claramente aquém dos resultados noutras manifestaçons recentes.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.