1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

201014 maosGaliza - Causa Galiza - O horizonte Municipais 2015 é a escusa para o início dum debate interno aberto a independentistas sem filiaçom em que fixaremos a posiçom da nossa Organizaçom sobre esta convocatória eleitoral, assim como, com perspetiva mais ampla, a significaçom que outorgamos ao trabalho municipal independentista e o seu desenvolvimento futuro.


 O processo começou nesta passada fim-de-semana com a aprovaçom por parte da Mesa Nacional do documento-base de debate.

A discusom estenderá-se nos próximos 15 dias às oito assembleias comarcais com que conta atualmente a nossa Organizaçom, tratando de implicar nela independentistas sem filiaçom afins ao independentismo histórico e pessoas dos movimentos populares próximas dos postulados deste. As resoluçons que derivem do debate farám-se públicas passado este tempo num documento anexado no nosso sítio web nacional e através das redes sociais.

Participaçom de pessoas nom-filiadas

Da Mesa Nacional de Causa Galiza animamos as pessoas próximas das posiçons que vimos defendendo desde 2007 a contatardes com a nossa Organizaçom e participardes neste processo que traçará as estratégias e linhas mestras da nossa intervençom municipal para o futuro imediato e também no curto e meio prazo.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.