1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

100814 nfGaliza - NÓS-UP - Depois de saber que a Junta da Galiza vai investir 290.000 euros numha etapa da Vuelta Ciclista a España, exigimos saber verba por verba a quantia que se esbanjou no amigável de basquetebol entre as seleçons da Espanha e Canadá na Corunha.


 

É absolutamente indignante que se nos fale de austeridade cortando orçamento em todo tipo de serviços e prestaçons sociais, reduzindo ajudas a clubes desportivos galegos de base, e que depois se organicem este tipo de fastos com o intuito de "promocionar o desporto", quando o único que se fai é propaganda política de corte chauvinista espanhol aproveitando o tirom do desporto de elite.

De novo assinalamos a evidente contradiçom que supom essa política consistente em promover a celebraçom de eventos das seleçons espanholas na Galiza e ao mesmo tempo negar-se a organizar eventos das seleçons galegas, sempre em nome da austeridade e de umha conceiçom do desporto afastada de contaminaçons políticas. O interesse desportivo dos amigáveis das seleçons espanholas é inexistente, e os únicos interesses som o económico por parte das federaçons e o político por parte dos cargos institucionais que pretendem reforçar a sua imagem a costa destes espetáculos.

Desde logo, se a Secretaria Geral para o Desporto depende da Conselharia de Cultura, e a Conselharia de Cultura se tem que ater à norma institucional básica da autonomia galega que é o seu Estatuto de Autonomia, com certeza está malversando fundos públicos ao promover estes eventos desportivos de elite, toda vez que as instituiçons autonómicas devem agir na linha de defender a identidade e cultura galegas. Se o desporto é umha manifestaçom cultural, trasladado esse princípio básico ao desporto, nada há mais acorde com defender a identidade galega que defender as seleçons galegas como expressons genuínas do desporto galego, e nada há mais contraditório com isso que promover eventos onde à Galiza nem se lhe nomea e cujo único papel reservado para o povo galego é admirar a uns desportistas de elite aos que se lhes dá o monopólio da nossa representaçom ainda que entre eles nom houver nengum galego.

Nom queremos seleçons espanholas no nosso país, como nom for para enfrentar-se às nossas seleçons, que levarám as cores da Irmandinha.

Galiza, 10 de agosto de 2014

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.