1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

290410_prisomGaliza - Galiza Livre - Nom som presos políticos, a sua única motivaçom vital é o lucro e a ánsia de domínio e, portanto, gozam de direitos penitenciários: estám presos perto das suas moradas, nom tenhem intervidas as comunicaçons, recebem visitas com normalidade.


Esta é a nota comum com a delinquência "de luva branca" no Reino de Espanha, mas a realidade ainda pode ser pior.

Segundo investiga a juíza instructora do caso, alguns presos, na cadeia de Bonxe, desfrutam de privilégios ilegais, e que os diferenciam do resto de reclusos, e mesmo chamam por telefone móbil ao exterior. O director do centro de Bonxe declarou onte que "desconhece essa questom e nom tem constáncia de que exista umha pesquisa aberta".

A dia de hoje, sabe-se que um dos encarcerados empregou um telefone móbel de pré-pago para contactar com pessoas relacionadas com a trama. Isto, segundo considera a juíza instrutora, pode afectar a marcha das pesquisas, dado que pode modificar as atitudes de pessoas que iriam declarar como testemunhas.

Visitas irregulares.

Para culminar este tratamento de privilégio, sabe-se agora que algum dos detidos recebeu grande cantidade de visitas, algumha delas saltando os estritos trámites aplicados a todas as pessoas que visitam os presos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.