1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

120714 isGaliza - Briga - Ante os acontecimentos em curso na Palestina, novamente assediada polo terrorismo sionista de Israel, BRIGA quer fazer chegar ao povo irmao palestiniano todo o nosso apoio à resistência frente ao invasor, ladrom de terras, violador, saqueador e genocida inimigo capitalista.


Ao igual que na Palestina, mas numha intensidade claramente muito menor, Galiza vive saqueada e oprimida nacionalmente pola imposiçom da cultura e a língua do Estado opressor. Vivemos com umha economia tradicional desmantelada pola falta de soberania. Com umha juventude expulsada pola deterioraçom das nossas condiçons de vida, ancoradas polos interesses do capitalismo espanhol.

Nós, na Galiza, sabemos o quê significa ser um território quarteado, sabemos o quê é superar um genocídio como o padecido há 80 anos e estendido no tempo durante dêcadas. Sabemos o que é a ocupaçom militar de amplas zonas do nosso território para colocar a bandeira guerreirista e imperialista dum Estado títere do capitalismo globalizado.

Ninguém no Estado espanhol pode compreender os sofrimentos de Palestina, a raíz da sua dor, a esperança da construçom dum Estado soberano e independente, como aqui o compreendemos quem luitamos contra Espanha.

Ninguém na Galiza como as juventudes independentistas em que BRIGA se enquadra pode entender como nós entendemos quando vemos estas imagens cruentas a dor que pode sentir um jovem ou umha jovem palestiniano por ver o seu corpo violado, a sua língua negada, o seu território vendido e controlado, as suas fronteiras impostas, a sua economia dependente do poder do estado, as armas e a bandeira do inimigo unidas, os seus hinos e orgulho ráncios e sanguinários passear-se com impunidade. A história negada e contada polos verdugos.

Palestina, nesta recanto atlántico de Europa, chama-se Galiza. E a proclama de PALESTINA LIVRE neste recanto ibérico reproduze-se como GALIZA CEIVE. Que nom te engane o espanholismo: Israel e Espanha som estados irmaos, cúmplices, projetos capitalistas e imperialistas que cumpre desmontar pedra a pedra até permitir ouvir a voz calada dos povos negados.

A JUVENTUDE GALEGA COM PALESTINA ATÉ A SUA VITÓRIA!

ISRAEL, ESTADO NAZISIONISTA!

ESPANHA, U€, CÚMPLICES!!


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.