1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

lampanadaGaliza - Fundaçom Artábria - O próximo sábado 5 começa a programaçom da Fundaçom Artábria do mês de março com o teatro do Coletivo Artístico Lampanada, que apresentam em Ferrol a obra "Dentro é um lugar".


Recem chegad@s de Buenos Aires, este par galega-argentino começa na cidade departamental umha turnê que @s levará à Gentalha do Pichel de Compostela, a Casa da cultura no Grove e ao Liceo Mutante em Ponte Vedra, entre outros.

"Dentro é um lugar" é umha peça de teatro fíxico e de objetos, sem palabra e musicalizada ao vivo a partir das melodias de Ástor Piazzolla. Um ator e umha clarinetista levam adiante umha série de peripécias tendo como disparador o objeto Caixa de cartom e a música do bandoneoista e compositor argentino.

A história desenvolve-se num contexto fantástico no que os objetos se resignificam deixando entrever vários universos. Apresentada desde umha perspetiva plástica e apoiada polo sonoro, a personagem explora a sua contorna como quem moldea a sua própria realidade.

A obra dará começo às 22.00hs e a entrada é de "gorra", é dizer no final da funçom passar-se-á um peto para cada quem achegue o que considere.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.