1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

rurubanaGaliza - Diário Liberdade - Melide é membro do coletivo Hip Hop Ateneu (HHA), um coletivo anticomercial que trabalha desde a autogestom e dumha óptica anticapitalista. "Recorremos a meios dissidentes como altofalantes das nossas propostas culturais", explicam.


Melide apresenta o seu EP 'Rururbana'

Esta vez, Melide apresenta hip hop e poesia por volta dos dramas e as luzes da periferia. Umha viagem guiada no P2 (Estaçom de autocarros-Ortonho), contemplando aquilo todo que anseiamos e aquilo todo que nos atravessa: da sombrinha no rio à economia de mercado passando polo eucaliptal, os astros, o sexo, as pistas da parcelária, as torres elétricas, a memória, o paraíso, a frustraçom, a imortalidade e a luita pola vida efémera. Com músicas da mao de Pura Mestura e desenhos de Kike, o albume foi gravado nos estúdios Cocobolo (Val da Amaía).

Está pronto para descarregar nesta ligaçom: http://www.mediafire.com/download/y1a23adcvd6bbre/Melide+-+Rururbana+%28E.P.+2015%29.zip


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.