1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

3310338569 616980cb03 zGaliza - Diário Liberdade - A banda galega incorporou ainda elementos doutras culturas, como a txalaparta basca, e juntou tradiçom com modernidade, através de instrumentos de criaçom própia com novos materiais.


Foto de Pilar Ponte (CC by-nc-nd/2.0/) - Percussom

O Trofeu Internacional Guinness para Percussom viajou da Bretanha para a Galiza logo de que a banda El Trasno, da eu-naviega vila de Coanha, vencesse no prestigiado festival de L'Orient nessa modalidade. Foi num concurso em que também participárom formaçons do país anfitriom, da Escócia e da Irlanda.

A banda galega incorporou ainda elementos doutras culturas, como a txalaparta basca, e juntou tradiçom com modernidade, através de instrumentos de criaçom própia com novos materiais. 

Três pandeiretas (Yobana Álvarez, Sofía Infanzón e Andrea García), tres caixas (Virginia Pérez, Carolina Fernandes), um tamboril (Javi Tejedor), dous timbales (Bárbara Gudín e Cristina Fidalgo, Chefi) e bombo (Miguel Gracia), para além da colaboraçom do músico Juanjo Díaz, fôrom dirigidos por Javi Tejedor para atingir a vitória com um pouco convencional 'Solo number five', composiçom do diretor da banda e já publicado em trabalhos discográficos da mesma.

O juri avaliou, no concurso de passado dia 15 de agosto, positivamente a criatividade do grupo, a técnica, a variedade rítmica e a compenetraçom das e dos galegos, que enfrentarám a seguir umha intensa agenda internacional de concertos. Também entregou o segundo posto à bretá Grandlon Pipe Band.

O Guiness

Com 26 anos, o Trofeu Guiness tem modalidade de percussom e de gaita, embora a primeira delas é a única aberta a conjuntos galegos - porquanto a de gaita requer uso das gaitas escocesas.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.