1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

2015 08 27 cartaz festival da poesiaGaliza - SCD Condado - A 29ª ediçom do encontro celebra-se em Salvaterra de Minho os dias 4 e 5 de setembro. A festa está dedicada a reflexionar sobre as pessoas ‘Migrantes’ e os seus direitos.


A Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado celebra os dias 4 e 5 de setembro o seu XXIX Festival da Poesia. Conta com um programa multidisciplinar no que todas as actuaçons e invervençons vam estar vertebradas polo protagonismo das pessoas ‘Migrantes’.

Baixo o lema ‘Migrantes’ participam diferentes iniciativas e projetos sobre a emigraçom e a imigraçom. A SCD do Condado apresenta múltiplas manifestaçons culturais e sociais relacionadas com a defesa dos direitos das pessoas migrantes e com a denúncia das causas deste fenómeno (económicas, políticas, pessoais). O Festival da Poesia quere ser um ponto de encontro para a defesa da liberdade de todas as pessoas a traspassar fronteiras e do direito coletivo dos povos a se relacionarem em igualdade.

Sexta-feira: inauguraçom e Noite nas Minas

O XXIX Festival da Poesia começa na sexta-feira, 4 de setembro, ás 19:30. A primeira atividade será umha projeçom de curtas-metragens seleccionadas polo Cineclube de Compostela e que tenhem como fio condutor a imigraçom. Às 21:00 inauguram-se as exposiçons. O fotógrafo Xosé Quiroga traerá as suas imagens e experiência nos Centros de Internamento de Imigrantes. Gabriel Tizón, também fotógrafo, apresentará o livro e a mostra de imagens ‘Realidades Cercanas’. Por último, apresenta-se o projeto Videocartas Galiza-Berlín, sobre pessoas emigrantes filhas de galegos e galegas emigrantes retornadas.

Entrada a noite, às 22:00, começa a Noite nas Minas. Abre-a o poeta e tradutor Isaac Xubín, que recitará os textos do escritor basco Joseba Sarrionandia. As ideias da morrinha e do sentimento de pertença também estarám presentes, a través do tratamento do tema do exílio (situaçom na que se atopa o autor depois de fugir do cárcere). A parte musical estará protagonizada polo Cuarteto Caramuxo. As entradas 10 euros (8 para pessoas desempregadas) e podem reservar-se escrevendo a info@scdcondado.org ou ligando para o 646 959 587. Ao remate a animaçom continua no exterior das Covas de Dona Urraca: servirá-se um caldo verde e atuarám as Malfoliadas e o DJ Sutta Enki Dub.

Sábado cheio de atividades

O Festival da Poesia arrinca na manhá do sábado com um passa-ruas com o Coro Fuscalheiro -um troco de última hora trás a baixa de Punkiereteiras-, um Aberto de Bilharda organizado pola LNB (Liga Nacional de Bilharda) e a feira de coletivos e artesanato. Desde a manhá funcionará também o comboio de baixa velocidade.

Às 12:00 apresenta-se o projeto 'A vila é puro teatro', da associaçom As Brétemas de Ponte Areias, e ás 13:00 começa a Mesa Redonda sobre o tema das migraçons. Intervenhem o Xosé Quiroga (fotógrafo, falará sobre os CIEs), Susana Beatriz (do Foro Galego de Inmigración) e Víctor Echevarría (do coletivo de pessoas emigrantes Voltar à Terra).

Na tarde, o movimento volta às 17:00 com a Festa Infantil, na que Fran Amil apresenta 'Chuches Amil'. A seguir, Xurxo Souto falará do seu livro 'Contos do mar de Irlanda', onde trata outro jeito de migraçom temporal, o das pessoas embarcadas -desde as 18:00-. As atividades de tarde pecham-se com a projeçom, desde as 19:00, das curtas premiadas no Festival de Cans.

E às 20:00 inicia-se o prato forte do encontro: o Festival Poético e Musical. Apresentado por Esther Carrodeguas, abre-o Miguel Fernández, do Foro Galego de Inmigración, lendo o limiar que preparou para a Antologia Poética do XXIX Festival da Poesia. No apartado de poesia, a SCD do Condado contará com Alba Cid, Augusto Fontám, Alexandre Ínsua, Lara Rozados, Isabel Blanco-Rivas, Rosalía Morlán, Eduard Velasco e Mª José Fernández, ademais dos bascos Jon Benito e Xabi Borda e do português Alexandre Sá.

Também haverá presença portuguesa na parte musical, graças às Pega Monstro e ao duo de DJs que pecha o Festival da Poesia: os Irmãos Makossa. Antes, atuam Caxade, Ataque Escampe e os Festicultores.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.