1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

OsNovosNomLugarCapaPequeGaliza - AL/DL - 1 DE AGOSTO ÀS 13H00 em SESSOM VERMUTE, no MERCROMINA ROCK BAR (Rua de S. Pedro 9, Compostela).


OS NOVOS continuam a apresentar o seu disco 10''/CD "Nom Lugar", desta volta em formato acústico e em horário matutino.
 
Os Novos tenhem umha bomba atómica no frigorífico. Os Novos já nom som tam novos mas parecem saídos das ruínas dumha colisom entre três entes discordantes formando umha estrela escura, umha granítica roda de rock'n'roll com arestas punk. Umha besta tricéfala que fai música para escuitar com os punhos fechados, com raiva, fazendo força até esmagar os dedos, rinchando nos dentes e maldizendo baixo um céu cinzento sempre a piques de esboroar-se.
 
Som três homens de regresso ao inferno no que medrarom, três vozes que pelejam entre elas nos saldos dum centro comercial abandonado. Todo o mundo os cria mortos mas eles venhem aprendidos: conhecem cada ruela, cada atalho, cada lastra que pisam... Tenhem moitas ânsias de vingança mas nom tenhem medo, porque quanto mais tempo passa, menos tenhem que perder e que temer. Por isso arriscam ao máximo, até perder o alento em cada berro, até romper as cordas em cada nota, até ficar com as entranhas ao ar se for necessário.
 
Os Novos apresentam "Nom Lugar", um 10'' com sete músicas sem respostas gravadas e misturadas por Hevi no Laboratório Soyuz e masterizadas por Mike Mariconda em Sonic Boom Room. Sete histórias de enganos e frustraçóns, de nom lugares, terras livres e fugidas para adiante, de mudanças baseadas no velho slogan de "Fai-no ti mesmo". 

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.