1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

14585098950 50452d4a5a zGaliza - O Facho - O vindouro dia 3 de Fevereiro, terça (martes), o jornalista Cristóbal Ramires Gomes, falará dentro do ciclo, Língua, Literatura e Naçom da Agrupaçom Cultural O Facho da Corunha. O tema da sua intervençom versará sobre: As origens do caminho de Santiago.


Foto de Samuel David Santos (CC by-nc-sa/2.0) - O Caminho de Santiago português.

Ramires Gomes é licenciado em Ciências da Informaçom pola UCM e Higher Intermediate pola U. de Surrey. Actualmente é Presidente da Associaçom de Jornalistas do Caminho de Santiago. Também recebeu o Prémio Nacional de Jornalismo, em categoria melhor labor continuado

Foi Professor invitado e conferenciante nas universidades de Aalborg, Aarhus (Dinamarca) e Besançon (França). Igualmente é autor de três volumes sobre turismo rural e dos livros "Rutas de senderismo" e "La ruta de los Cuatro Castillos ", assim como de mais cinco de conteúdo nom turístico, três deles referidos à rota jacobea.

Dia: 03 de Fevereiro do 2015 - Hora: 7,30 do serám
Local: Portas Ártabras – Rua Sinagoga 22
Cidade Velha - Crunha

Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.