1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

161214 artabriapalGaliza - Diário Liberdade - Graças às gestons da Fundaçom Artábria, o velho carvoeiro está nestes dias a visita crianças das escolas ferrolanas.


O percurso começou ontem no CEIP Isaac Peral e continua hoje no de Paços, onde as crianças ficárom contentes de voltar a encontrar o Apalpador, que já lá estivo em anos anteriores.

Na quarta-feira, 17 de dezembro, haverá dupla visita, às 10.00hs no Ludy SCG e às 18.00hs visitará às crianças da Associaçom de Apoio à Lactaçom Materna BBTTA.

Já no dia 18, às 12.00hs, o gigante carvoeiro visitará o CEIP Esteiro, enquanto na sexta-feira, 19 de dezembro, será o CEIP Virgem do Mar que acolha, polas 10.00hs, a visita do Apalpador.

Ainda no domingo 21 de dezembro, será a vez do Centro Social da Fundaçom Artábria, de onde partirá em ruada polo bairro de Esteiro e a Madalena, para fazer depois umha paragem na AV de Esteiro.

Apesar do aumento do trabalho visitando crianças um pouco por todo o País, o Apalpador tem neste ano mais visitas em Ferrol, dando a conhecer assim entre os meninos e meninas a tradiçom própria das Festas de Inverno galegas ligada ao ativismo do movimento associativo de base, como no caso da Fundaçom Artábria em Trasancos.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.