1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

5937814wGaliza - Sermos Galiza - O primeiro fim de semana nos cinemas era determinante para a continuidade de A Esmorga nas salas e os “espetaculares” resultados garantem que a adaptaçom da novela de Branco Amor terá futuro nos cinemas galegos. Com 18 cópias, A Esmorga fica de segundo filme em recadaçom média por sala de todo o Estado espanhol, apesar de ser estreada só na Galiza.


Os dados do filme de Inácio Vilar, filmado em galego, só som superados por Sinsajo, a macroproduçom que foi estreada com mais de 300 cópias no território estatal. 

O dado de que um filme galego, estreada só na Galiza, ficasse como segundo mais visto em todo o estado está a provocar comentários em sites e blogs especializados em cinema pola sua singularidade. Calcula-se, ainda sem fechar as cifras, que por volta de 10.000 pessoas acudírom às salas galegas para ver os primeiros passes do filme, com especial repercusom em cidades como Ourense ou na capital galega. 

Os bons resultados da billeteira garantem a continuidade, no mínimo, até o próximo fim de semana mas na produtora confiam em que a fita esteja nos cinemas aínda no feriado de 6 de dezembro. Os dados som também relevantes para a estreia do filme no estrangeiro. Com contatos prévios já adiantados, os dados de público galego auguram o interesse dos exibidores de cinemas em Espanha que poden avançar na estreia em castelhano do filme, cuja dobragem já foi feita pola própria equipa artística. 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.