1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

samaim14Galiza - Diário Liberdade - Cabaças e castanhas para a noite de defuntos.


Ontem eram notícia a celebraçom do Samaim no CS Lume!, junto dos magustos em da LEG e da Gentalha do Pichel, que traziam as celebraçons tradicionais do outono a Vigo, Ponte Vedra e Compostela, respetivamente.

Hoje, o Mádia Leva e o Gomes Gaioso fazem com que Lugo e Corunha se somem às cidades onde as e os vizinhos vam poder desfrutar destas festas.

Corunha: noite de Samaim com prémios

Com a projeçom do clássico "Night of the Living Dead" na quarta-feira, o Gomes Gaioso abriu as atividades do Samaim 2014.

Na mesma noite de sexta-feira dia 31 homenagearám a tradicional noite em que boa parte do mundo, as nossas ancetras e ancestros incluídos, realizavam rituais de mudança de época. O final do verao nom é pouca cousa e começa a estaçom escura na tradiçom celta.

Do Centro Social corunhês convidam assistir com disfarces, a levar cabaças e a "aproveitar qualquer momento para dar um bom susto ao pessoal". Entrada a noite, a cabaça mais terrorífica será premiada com um lote de produtos do CSGG para a pessoa autora da mesma.

A partir da última hora e coincidindo com o feche do local, decorarám o bairro de Monte Alto com as cabaças, "reivindicando o caráter autótono desta festa nossa que parece que temos que comprar aos ianques".

E daí umha atividade que o Gaioso propom para hoje mesmo (30/10): haverá um obradoiro de decoraçom de cabaças durante o horário de abertura normal do Centro Social, desde as 20h.

Lugo: chamado especial às crianças

No chamado do Mádia Leva encontramos, tal como em Vigo e Compostela, a possibilidade de as crianças tomarem parte ativa nesta festa. Será no dia 31/10 quando no Centro Social luguês celebrarám a festa do Samaim. Prometem contos de medo e castanhas assadas a partir das 18:00.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.