1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

92261736 23356f701d zGaliza - O Facho - A Agrupaçom Cultural “O Facho” d’A Crunha convida a assistir aos seus ciclos de palestras publicas e abertas do período 2014-15.


Foto de Miguel Edreira Castro CC by-nc/2.0/

O vindouro dia 1 de Outubro, a Professora da USC, Mar Peres Fra falará dentro do Ciclo: A Economia Galega, Hoje. A sua exposiçom versará sobre: "Efeitos territoriais da política económica comum. O caso de Galiza".

A Professora Mar Peres Fra é Doutora em CC. Económicas pola Universidade de Santiago de Compostela. Desde 1996 exerce como professora nessa mesma Universidade, no Departamento de Economia Aplicada, Área de Economia, Sociologia e Política Agrária. A sua linha de investigaçom centra-se na análise, avaliaçom e desenho de políticas de desenvolvimento de áreas rurais.

Ao longo destes anos tem trabalhado como investigadora convidada nas Universidades de Trás-os-Montes e Alto Douro (Portugal), na Universidade Técnica de Lisboa (Portugal) e no Rural Economy Research Centre-TEAGASC (Irlanda).Do ano 2005 ao 2007 desempenhou o cargo de Subdirectora Geral de Coordenaçom e Planificaçom para o Desenvolvimento Rural na Agencia Galega de Desenvolvimento Rural (Conselharia do Médio Rural).

É autora de inumeráveis investigaçons assim como de obras divulgativas encol a Economia Galega.

Dia: 01 de Outubro 2014 - Hora: 8 do serám
Local: Portas Ártabras . Rua Sinagoga 22
Cidade Velha – A Crunha


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.