1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

aniversarioGaliza - Diário Liberdade - O Centro Social Xebra! celebra neste fim-de-semana o seu primeiro aniversário, após um ano de ativismo social e cultural em chave galega e popular.


 

O espaço alternativo impulsionado pola Associaçom Cultural Xebra! na vila de Burela, na comarca nortenha da Marinha, organiza um fim-de-semana de concertos para festejar os seus primeiros “365 dias de resistência”.

Na sexta-feira 30 os músicos convidados som Skohlma, Elementary, O Leo Arremecaghona e DJ Alberto Leivas. Os concertos começarám às 21h e o preço dos bilhetes é de 4 euros (3 euros para as pessoas sócias da Xebra!).

No sábado 31, por sua vez, será o grupo Ultraquans o encarregado de armar a festa para celebrar o aniversário do Centro Social burelao. Desta volta os bilhetes custarám 5 euros (4 para associad@s) e o início do concerto está programado para as 22h.

Há agora um ano que a AC Xebra!, constituida pouco antes, abria as portas de um novo centro social, somando-se à lista de espaços deste tipo impulsionados nos últimos anos na Galiza, principalmente nas cidades mas, como neste caso, também nalgumhas vilas do País. Umha nova forma de artelhar o ativismo cultural e lingüístico e a construçom nacional desde a base e desde o anticapitalismo.

Tal e como o próprio Centro Social Xebra! afirmava há um ano, o seu objetivo era criar “um lugar onde debater, educar-nos, desfrutar e trabalhar à margem das instituiçons e o capitalismo que nos condena a ser só espetadores/as. Mais um centro social, porque achamos que na Marinha precisamos lugares onde nos juntar e organizar a resitência”.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.