1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

casapatrompequenoGaliza - Fundaçom Artábria - A Fundaçom Artábria organiza para o próximo 7 de junho umha viagem à Comarca do Deça, concretamente ao Museu Etnográfico a "Casa do Patrom" sediado na paróquia de Doade.


A excursom partirá às 9.30 de Ferrol e haverá paragens em Ponte d'Eume e Compostela. A volta está programada sobre as 19hs.

O preço da mesma é de 22 euros, e inclui o deslocamento em autocarro, o jantar no restaurante da Casa do Patrom e a entrada ao Museu Etnográfico.
Também para aquelas pessoas que prefiram levar a sua comida e jantar à orilha do rio Asneiro há opçom de pagar 12 euros, incluindo a viagem e a entrada ao museu.

A data limite para inscrever-se é o 29 de maio. Podes fazê-lo no Centro Social ou escrevendo para correiodeartabria@gmail.com.

O Museu Etnográfico Casa do Patrom é um museu na zona rural, com mais de 2.000 m2 de espaço de exposiçom, distribuídos por três edifícios, um museu etnográfico , onde mais de 4.000 peças recolhidas por toda a geografia galega exposto. Pequenas ferramentas de umha grande história, símbolos reais da Galiza dos últimos três séculos.

O Museu Etnográfico tem treze salas de exposiçonss organizadas por tema, onde você pode ver as antigas escolas, através do estilo de vida d@s noss@s antepassad@s, artesanato esquecidos, umha taberna, um forno ou uma forja tradicional.

A Casa do Patrom mantém uma série de projetos anuais para manter a tradiçom viva, recuperando velhas práticas que atualmente estám faltando, como a colheita de grãos, malha, fresagem, abate, magosto ...

Mais informaçom em: http://museoetnografico.net/


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.