1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

Foto - Xan do BatanGaliza - Diário Liberdade - A final do prestigioso concurso decorre amanhá (31) no Teatro Jofre de Ferrol.


 

No dia 28 o juri resolveu conceder prémio de Composiçom para Gaita Galega Solista a Daniel Román Sambade, pola obra "Fantasia concertante para gaita e banda". O mesmo juri outorgou a Javier María López Rodríguez, pola obra "The bagpipe in my life" (para gaita solista en Do 5 com quinteto de flauta, clarinete, piano, violino e violoncelo), e a Lois Prado Fernández, por "Son das on das Son" (Para gaita solista e corda), dous prémios de consolaçom.

A final do prestigioso concurso internacional decorrerá amanhá (31/08) no Teatro Jofre de Ferrol, com a concorrência de gaiteiros e gaiteiras procedentes de diferentes cidades da Galiza, Argentina, País Basco e Países Catalans.

O esforço da entidade organizadora, o Ateneu Ferrolano, merece ainda mais reconhecimento neste ano, dados os obstáculos e dificuldades com que o reacionário Partido Popular de Ferrol, no poder municipal, está a empecilhar o funcionamento dessa instituiçom.

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.