1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

apresentMalhouGaliza - CS do Pichel - A próxima quarta feira 10 de junho 20h00 no CS O Pichel (Santa Clara, nº 21) apresentará-se o livro sobre o gaiteiro compostelam, o senhor Malhou: os mestres que tivo, os grupos nos quais tocou, o estilo que o caracterizou e o seu repertorio musical.


O livro foi escrito por Alexandre Cadarso Suárez, professor de gaita e requinta na AC Follas Novas de Ames, que conhece e partilha experiencias musicais com o senhor Malhou na década de 80. Alexandre também é impulsor da difussom da música tradicional dedicando esforços importantes à organizaçom de cursos, jornadas, foliadas e outras atividades de promoçom da música tradicional galega como cultura viva. Tem escrito outros livros como A Requinta Adobada.

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai nove anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana oferecendo e reivindicando um lazer alternativo e em galego. Entre os diferentes propósitos deste colectivo está o de mostrar, difundir e desfrutar da cultura tradicional galega assi como o de fomentar o conhecimento de novas produçons culturais da Galiza em particular e da Lusofonia em geral.

Para mais informaçom podedes consultar no blogue da Gentalha: www.gentalha.org  ou visitar o Centro Social de segundas a quintas de 18h00 a 11h00 e sextas e sábados de 19h00 a 01h30


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.