1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (2 Votos)

020213 merdeiro vigo entrudoGaliza - Revolta - Reproduzimos um pequeno resumo do projeto feito pola equipa que elaborou o documentário do que anunciam estreia para este entruido:


Tratam-se vários temas arredor do merdeiro: qual é a sua razom de ser, por que desapareceu, como começou a recuperaçom, como foi a organizaçom e a planificaçom da mesma, quem participa, a inclusom da mulher, a resposta da gente, etc.

Nom contou com nenhuma subvençom, esta financiado integramente polos dous membros responsáveis do projeto e realizado com o esforço nom remunerado de toda a equipa. Todo o software empregado em todo o processo de criaçom é software livre (GNU-Linux,Libre Office, Kdenlive, Inkscape, Audacity, Gimp, etc.)

A gravaçom abrange desde as primeiras saídas dos merdeiros no entruido de 2011 até o verao de 2012. Entrevistamos às principais pessoas responsáveis da recuperaçom: ao desenhador da máscara Pancho Lapeña, ao autor do livro "O Merdeiro, un persoaxe do entroido vigués" Xerado F. Santomé, e ás mulheres e homens que participam das saídas desta figura e da organizaçom e planificaçom das mesmas.

Licenciará-se em Creative Commons de jeito que qualquer pessoa que o deseje poda descarga-lo, empresta-lo ou visiona-lo. Esta é a filosofia da equipa: a difusom, gratuita , de umha cultura que nos é própria e o registo do esforço de muita gente por recuperar parte da nossa memória. Nom tem interesse comercial nenhum.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.