1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

181212 aquiltadasGaliza - PGL - A técnica do quilt e os seus distintos pontos de costuram servem à autora para articular a estrutura do livro, constituindo assim leituras novas, abertas e em rede.


A escritoria Susana Sánchez Arins volve estar de estreia. Deste modo, se no verão publicava A Noiva e o Navio com a ATRAVÉS|EDITORA, agora saíu saíu dos prelos o seu terceiro poemário, Aquiltadas, nesta ocasiom sob chancela da Estaleiro Editora.

Neste novo trabalho, Sánchez Arins foca a história das mulheres a partir da técnica compositiva do quilt oupatchwork, consistente na uniom de retalhos, tecidos e texturas de distinto tipo para a produçom de novas peças têxteis. Em Aquiltadas, a autora reescreve simbolicamente a história das mulheres, tecendo através da escrita relatos, personagens, processos e momentos do seu legado. A técnica do quilt e os seus distintos pontos de costuram servem à autora para articular a estrutura do livro, constituindo assim leituras novas, abertas e em rede, em que se combina a realidade mais imediata com grandes momentos históricos, a tradiçom familiar com os símbolos feministas universais. A proposta poética da autora vai acompanhada no livro polos desenhos de Hortensia Fernández, habilmente incorporados por Nadina Bértolo à composiçom geral do livro.

A autora

Formada em Filologia e estudos literários, Susana S. Arins dedica-se profissionalmente à docência no ensino secundário. Aquiltadas é o seu terceiro livro publicado, depois de obter o XXXI Premio Nacional de Poesía Xosemaría Pérez Parallé com [de]construçom (Espiral Maior, 2009) e de publicar também este 2012 A Noiva e o Navio (ATRAVÉS|EDITORA). A própria autora criou um blogue homónimo ao livro (http://aquiltadas.blogspot.com) em que se pode aceder a diversa informaçom sobre a sua produçom e receçom crítica.

Da Estaleiro assinalam que com Aquiltadas continuam a dar forma ao seu projeto de ediçom alternativa e independente, dando visibilidade a umha autora que opta por registos temáticos e estilísticos parcialmente inéditos no sistema literário galego e que, para além disso, aposta na sua escrita literária por um modelo ortográfico reintegracionista. Aquiltadas pode ser adquirido nos pontos de venda habituais de Estaleiro Editora ao preço de 5 euros. Ainda, como todas as obras do catálogo da editora, pode ser descarregada de graça no seu sítio web.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.