1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

270812 condadoGaliza - SCD Condado - Hoje arrinca a XXVI ediçom do Festival da Poesia no Condado, que este ano se consagra à denuncia do sistema capitalista e à reivindicaçom dum futuro digno além da crise. O lema ‘Capitalismo é um feito, revoluçom um direito’ centrará as actividades do festival, que começa manhá às 19:30 com a abertura da exposiçom de Humor Gráfico, na que se poderám visionar trabalhos de Xaquín Marín, Pepe Carreiro, Gonzalo, Kiko da Silva, Ruth Caramés, Manel Cráneo ou Xosé Lois. Às 20:15 vai-se projectar, nas Covas de Dona Urraca, o filme Doli, doli, doli... Coas conserveiras.


Pola noite, às 22:30, comeá a Noite nas Minas com a actuaçom de Sés. Ao remate servirá-se um caldo verde e haverá repichoca e festa. Esta actividade é a única de pagamento (10 euros), e ainda ficam disponíveis algumhas localidades, que se podem reservar no correio electrónico scdcondado@scdcondado.org.

No sábado as actividades começam de manhá com um passa-ruas, umha feira de artesanato e associaçons, e umha mesa redonda na que repressentantes dos sindicatos CIG e CUT e da Assembleia de Parados/as do Porrinho debaterám sobre as possíveis saídas à crise. Será às 13:00 na Casa do Conde.

A tarde estará centrada na Festa Infantil, desde as 17:00 hh., e às 19:30 vam-se projectar as curtas premiadas no Festival de Cans deste ano. O Festival Poético e Musical começará às 21:00. Apresentado por Clara Gayo e Íria Pinheiro, na ediçom deste ano apresentarám os seus textos Daniel Salgado, Xiana Arias, Roi Vidal, Eduardo Estévez, Ramiro Vidal, Susana Sánchez Aríns, Gonzalo Hermo, Silvia Penas, Claudio Rodríguez Fer e o moçambicano Adelino Timoteo. Na parte musical estarám O Sonoro Maxín, Cuchufellos, Sacha na Horta e Dios Que Te Krew.

Como cada ano, a SCD edita umha compilaçom de textos dos e das poetas participantes que se poderá adquirir nos dias do Festival. Ademais, disponibiliza todo tipo de serviços para o público, como campismo, duchas, etc., de balde.

Evento na Agenda da Liberdade

Foto: SDC Condado


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.