1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

300410_macaricoGaliza - AC Semente Vermelha - O C.S.O. O Maçarico e a A.C. Semente Vermelha organizamos um jantar para este Sábado, dia 1 de Maio, com o galo do dia do internacionalismo proletário.


Em plena crise capitalista, a burguesia segue a botar acima da classe trabalhadora as conseqúências de umha crise que ela mesma provocou; umha crise que vem confirmar, mais umha vez, o fracasso do capitalismo a nível mundial, a sua impotência humanitária, a necessidade da exploraçom da maioria social e a destruiçom do meio ambiente.

Num contexto de contínuas mobilizaçons fracassadas polo pactismo e a capitulaçom dos sindicatos, que ignoram a necessidade de impulsar luitas imediatas face a perda de direitos da classe trabalhadora, ERE's, deslocalizaçons de empresas, aumento imparável do desemprego e a precariedade, volvemos a reivindicar, mais do que nunca, a necessidade de derrubarmos este sistema e construir a alternativa socialista.

E por isto que o 1º de Maio de este ano tem umha importáncia esencial à hora de deixar claro qual é a força de classe que representamos, quais som os objectivos imutáveis.

Animamos-vos a participar neste jantar, que terá lugar no parque florestal de Beade por volta das 15h, após a manifestaçom que decorrerá desde A Doblada à Porta do sol.

Para apontar-se, chamade a: 671644308 ou enviade um correio a: eventos@sementevermelha.org.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.