1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

260410_ordes.jpg A.C Foucelhas - Com motivo da “Festa do Champiñón” que se celebra neste fim-de-semana, a Associaçom Cultural Foucelhas edita umha banda desenhada do artista ordense Pedro Fernández Faya, intitulada “...De como nun concello onde non hai champiñóns, celébrase a festa do champiñón”.


Umha azeda e delirante crítica a que em Ordes se celebre a festa dum produto que nom se produz na comarca, própria do género de escárnio e a tradiçom ánti-caciquil. Durante todo o fim-de-semana a A.C. Foucelhas repartirá grátis mil exemplares da banda desenhada.

O autor, Pedro Fernández Faya, é um artista de Ordes que trabalha como técnico de impressom de La Voz de Galicia. Expujo a sua obra pictórica, na qual destaca a paisagem galega, no Pub Arcos e no Centro Comarcal de Ordes. Na banda desenhada alternativa publicou “O señor dos tornillos” parodiando a Tolkien, e um par de fanzines: “Invasión vikinga” e “Gran Hermano vikingo”. Colaborou também no terceiro número de Segrel, Revista Literaria da Terra de Ordes, editada no verao de 2006. Agora publica com a A.C. Foucelhas esta banda desenhada que bem podemos qualificar como de escárnio e maldizer, na tradiçom da crítica ánti-caciquil galega.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.