1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (0 Votos)

roteiroconsumoconsGaliza - Gentalha do Pichel - A comissom de meio natural da Gentalha e a associaçom ecologista Verdegaia organizam esta terça 16 um roteiro de consumo consciente. Sairá-se do CS O Pichel às 19h00 e percorreram as lojas Legumia, Catrineta, o mercado Lusco e Fusco e Fillos da Malte. 


 Em cada ponto de parada as persoas envolvidas nos diferentes projetos falaram de como estes surdem. O roteiro tem o objetivo de por em valor as lojas de comercio local, refletir sobre a necessária mudança para um consumo nom consumista, tomar consciência da necessidade de que este seja respeitoso com o meio ambiente e ao mesmo tempo gere formas de trabalho mais estáveis, inclusivas e humanas do que as atuais. Para lutar ao mesmo tempo para sair da crise capitalista e respeitar a natureza, e também fazer isso sem abafar, e sendo mais felizes.

Os coletivos acham que ao estar nas portas do Natal, um dos momentos de maior consumismo do ano, é importante tomar consciência sobre a forma em que consumimos e onde consumimos. Que consequências têm as suas compras? Som boas para a natureza? Respeitam os direitos das pessoas trabalhadoras? Fomentam a economia local? Por isso seram repartidos uns dípticos com conselhos para um consumo consciente e de proximidade.

A Gentalha do Pichel é umha associaçom cultural que desde hai dez anos vem dinamizando a vida social e cultural da cidade compostelana. A comissom de meio tem organizado várias atividades que se vam desenvolvendo em colaboraçom com outros colectivos, neste caso Verdegaia, já que acham que na cooperaçom entre coletivos afins está a chave da conscientizaçom colectiva.


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.