1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 (1 Votos)

coiaGaliza - Diário Liberdade - A vizinhança do bairro de Coia, em Vigo, leva vários dias em pé de guerra contra um novo projeto municipal que pretende gastar 300.000 euros na colocaçom dum barco numha rotunda. Na tarde do 12 de dezembro, centenas de pessoas tomarom as ruas da cidades para mostrar o seu rechaço ao projeto e denunciar "as políticas duns governantes que vivem muito afastados das necessidades reais" da populaçom viguesa.


Há mais de umha semana davam começo no bairro de Coia, em Vigo, as obras destinadas à realizaçom do novo projeto do governo municipal de Abel Caballero, para o que está previsto um orçamento de 300.000 euros: colocar numha rotunda o barco Bernardo Alfageme, pesqueiro de inícios de século. A dilapidaçom de tal quantidade de dinheiro público num projeto completamente estéril, e mesmo de duvidoso valor estético, despertou a indignaçom da vizinhança dum bairro que está a sofrer desemprego, despejos, pobreza e outras consequências da crise económica, e que considera mais importante investir em ajudas sociais para as pessoas do que em rotundas.

Assim, vizinhos e vizinhas nom se demorarom em organizar assembleias e passar à açom, paralisando as obras diariamente desde a passada quarta-feira 3 de dezembro. Aliás, convocarom para ontem, sexta-feira dia 12, umha manifestaçom para exigir a Caballero que invista os milheiros de euros do barco nas políticas sociais das que estám a precisar os bairros de Vigo. A mobilizaçom, que foi secundada por centenas de pessoas, percorreu as ruas da cidade desde a Praça de América até a rotunda de Coia sob a legenda "Nom pode ser, o barco na rotunda e as famílias sem comer!". O ato finalizou com a leitura do manifesto. "Eles moram nessa cidade formosa dos grandes cruzeiros, das obras faraónicas, enquanto nós moramos nos bairros, nas ruas, onde os meses som demasiado longos e o dinheiros, igual que os nossos direitos, som sempre escassos", denunciarom, e anunciarom que continuarám impedindo as obras até que o governo municipal manifeste que "o barco ficará no mar, ou à sua beira, e o dinheiro irá destinado a cobrir as necessidades da gente".

Por sua parte, Abel Caballero aproveitou um ato oficial para reiterar que o buque será instalado na rotunda em poucos dias porque "é onde deve estar porque representa a tradiçom e a origem da nossa economia".

 


Diário Liberdade é um projeto sem fins lucrativos, mas cuja atividade gera uns gastos fixos importantes em hosting, domínios, manutençom e programaçom. Com a tua ajuda, poderemos manter o projeto livre e fazê-lo crescer em conteúdos e funcionalidades.

Microdoaçom de 3 euro:

Doaçom de valor livre:

Última hora

Publicidade
Publicidade
first
  
last
 
 
start
stop

Quem somos | Info legal | Publicidade | Copyleft © 2010 Diário Liberdade.

Contacto: info [arroba] diarioliberdade.org | Telf: (+34) 717714759

Desenhado por Eledian Technology

Aviso

Bem-vind@ ao Diário Liberdade!

Para poder votar os comentários, é necessário ter registro próprio no Diário Liberdade ou logar-se.

Clique em uma das opções abaixo.